3 napitka za hidratizaciju organizma

Ljetno doba vrijeme je u kojem je svaka kap tekućine koju unosimo u organizam dragocjena. Tijelo će osjetiti svaki gubitak vode i soli kroz obilno znojenje.

Zato vam donosimo tri recepta za pripremu ukusnih napitaka koji će brzo obaviti važan posao: nadoknaditi izgubljenu tekućinu i uspješno spasiti organizam od iscrpljenosti. Neka od njih možete pripremiti i za okrjepu nakon sportskog treninga i bilo kojeg većeg tjelesnog napora.

1. Brusnica i javorov sirup – prirodni elektroliti u čaši

Ovaj ukusni napitak izvrsno je sredstvo za nadoknadu izgubljene tekućine, budući da obiluje elektrolitima, vitaminima i mineralima, kao i solju, neophodnom za zadržavanje tekućine u organizmu.

Sastojci:

– 6 dcl soka od bio brusnica

– 1 litra vode

– ½ čajne žličice himalajske soli

– 2 jušne žlice javorovog sirupa (ili meda po želji)

Pomiješajte sve sastojke i ohladite u frižideru prije upotrebe.

2. Limuntusi za spas pregrijanog organizma

Ukusni limun i limeta u ovoj su kombinaciji spas za pregrijani organizam. Obiluju vitaminom C i drugim vrijednim nutrijentima koje će tijelu brzo nadoknaditi izgubljenu tekućinu i pomoći u vraćanju ravnoteže.

Sastojci:

– ½ dcl  svježeg soka od limuna

– ½ dcl svježeg soka od limete

– ½ litre vode

– 1/8 čajne žličice himalajske soli

– 2 jušne žlice prirodnog šećera ili meda po želji

Sastojke za napitak stavite u blender i miksajte dok se šećer ili med ne otope. Možete ga ohladiti u frižideru i dodati mu dvije kockice leda prije posluživanja.

3. Smoothie koji „vraća u život“

U ovom receptu koristi se kokosova voda, čudesno zdravo piće čiji se nutritivni sastav i utjecaj na organizam može usporediti jedino s majčinim mlijekom. Kokosova voda u mnogim će slučajevima biti istinski eliksir za cijelo tijelo, pa tako i u ovom receptu, u kojem je baza za brzu hidrataciju organizma tijekom nesnosnih vrućina.

U rekordnom roku nadoknađuje izgubljene vitamine, minerale i elektrolite. Iako vam ovaj recept donosi jagode, tijekom sezone, možete ih zamijeniti i drugim voćem poput lubenice, naranče, kruške…

Sastojci:

– 6 dcl kokosove vode

– 200 g jagoda

– 2 dcl pročišćene vode

– 1/8 čajne žličice himalajske soli

– šalica leda

– po želji – 2 čajne žličice meda (ili drugog prirodnog zaslađivača)

Sve sastojke izmiješajte u blenderu i svježi smoothie odmah popijte. Ako vam nešto napitka i ostane, čuvajte ga u frižideru.

Štitnjača.hr
Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.