Dramatične siluete i jarke boje u novoj H&M kolekciji

Kako granice između naših online i offline života postaju sve zamagljenije, moda sve češće biva inspirirana bezgraničnim potencijalom virtualnih ormara, čudesnim mogućnostima samo-ekspresije čiji stil ne uvjetuju društvene norme, niti je limitiran zakonima fizike. Sve to potaknulo je H&M da svoje nadahnuće metaverzumom pretoči u novu, vizualno upečatljivu modnu priču. Osma kolekcija iz serije Innovation Stories nosi naziv Metaverse Design Story. U ulozi zaštitnog lica kampanje našla se glumica Petra Kurtela. Ona je pješčanim sprudovima čudesnog ušća Neretve prošetala zaogrnuta u odvažne i dramatične siluete oblikovane volanima i bogatim slojevima tila, svjetlucavi sjaj šljokica i raskošnu paletu boja. Osim u neuhvatljivosti i beskonačnim mogućnostima metaverzuma, H&M je inspiraciju za kolekciju pronašao i u ljepotama fizičkog svijeta. Inspiracija su čudnovate fotografije Zemlje iz svemira i sićušni atomi vidljivi samo mikroskopski.

Osim održivih materijala, H&M potiče cirkularnost i kroz svoj program posudbe.


H&M kolekcija

Kolekcija se sastoji od 22 ženska looka i sedam muških lookova, kao i od serije modnih dodataka. U ženskoj kolekciji posebnu pozornost privlače korzetirana, neonsko žuta haljina s tilom, te mini haljina boje fuksije i ljubičasta haljina s volanima koje podsjećaju na cvjetove u cvatu. Vizualno su upečatljivi i odjevni komadi metalik odsjaja. Tu su i oni sazdani od tisuća sitnih šljokica u jarkim nijansama poput ljubičaste ili zelene. Čitava kolekcija zaokružena je futurističkim nakitom koji na momente izgleda kao da je riječ o tekućem metalu ispunjenom pikselima.


Kao i sve tematske kolekcije iz serije H&M Innovation Stories i Metaverse Design Story slijedi principe održivosti. Istražuje kako materijale učiniti čim održivijima te unaprijediti tehnologiju i proizvodne procese. Ne čudi stoga što je u fokusu najnovije kolekcije upravo cirkularnost. Nekoliko odjevnih komada sačinjeno je od recikliranih poliesterskih vlakana izrađenih od stare odjeće i tekstilnog otpada. Jedna od haljina izrađena je zero-waste postupkom. Dijelove kolekcije čine i inovativni materijali kao što su REPREVE® Our Ocean™, reciklirani poliester izrađen od plastičnih boca iz oceana. Od plastičnih boca, nakon dugogodišnjeg razvoja tehnologije, kreirane su i 100% reciklirane šljokice.


Osim održivih materijala, H&M potiče cirkularnost i kroz svoj program posudbe. Njega je pokrenuo 2019. godine u Stockholmu. Stoga će određeni komadi iz Metaverse Design Story kolekcije biti dostupni za iznajmljivanje u odabranim trgovinama. Najveću inovaciju predstavlja digitalna kolekcija koju je H&M dizajnirao i izradio u suradnji s Institute of Digital Fashion. Riječ je o digitalnim ateljeom sa sjedištem u Londonu.

Kolekcija H&M Innovation Metaverse Design Story bit će u prodaji online na hm.com od 8. prosinca.

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.

WordPress Ads