Posljednjih tjedana nemoguće je ne razmišljati o budućnosti modne industrije, ali i bilo koje druge industrije koja se u jeku borbe protiv koronavirusa našla u nezavidnoj situaciji u kojoj je normalno svakodnevno funkcioniranje jednostavno onemogućeno.
Pitali smo se i sami kako će uopće izgledati nove naslovnice modnih magazina, kada su sva snimanja diljem svijeta otkazana i uobičajenog vizualnog sadržaja sada nema. Vogue Italia ponudio nam je odgovor na to pitanje sa svojom najnovijom naslovnicom za travanj, koja je ukratko jedna velika bijela i prazna ploha.
Nova priča koja tek treba početi
Svi smo svjesni činjenice da je Italija jedna od zemalja najpogođenijih koronom, a kako virus nastavlja devastirati zemlju, talijanska se modna biblija odlučila za prazninu kao simbol. “Razgovarati sada o bilo čemu drugome dok ljudi umiru, doktori i sestre riskiraju svoje živote i svijet se nepovratno mijenja jednostavno nije u DNA našeg magazina”, izjavio je povodom lansiranja novog broja glavni urednik Emanuele Farneti.
Farneti je imao tri cilja kreirajući ovaj broj: zamisliti život nakon pandemije bez samosažaljenja, okupiti zajednicu umjetnika i kreativaca koji su iz svojih domova posvjedočili kako je to živjeti u ovom novom svijetu te naposljetku tiskati kompletno bijelu naslovnicu po prvi put u povijesti ovog, a vjerojatno i bilo kojeg drugog magazina. Bijelu boju odabrali su kao simbol vedrije budućnosti, ali i kao simbol medicinske odjeće koju zdravstveni djelatnici na prvoj crti obrane protiv opakog virusa nose.