Prošle godine, u sklopu Chef’s Stagea u Šibeniku (čije je ovogodišnje izdanje nažalost otkazano), pokrenuta je gastronomska platforma We Love Local. Iako inicijalno nije bilo jasno u kojem će se smjeru ta platforma razvijati, ideja i strast usmjereni su prema tome da se svjetla reflektora napokon stave na domaće proizvođače. Velika želja bila je da u modu vratiti izvornu lokalnu namirnicu i da malog proizvođača koji ne uživa pozornost medija kao veliki trgovci staviti u prvi plan i povezati s najboljim hrvatskim restoranima, hotelima i barovima.
Baš zbog toga, kroz cijelu 2019. godinu organizirani su brojni We Love Local evente, kroz koje se publika upoznavala s tim malim, ali dragocjenim i izuzetno bitnim proizvođačima; OPG-ovcima, uzgajivačima voća, povrća i mesa, uljarima, vinarima…
Zahvaljujući Journal.hr i njegovim partnerima u projektu, marketinškoj agenciji Alert i hrvatskim gastro vizionarima Rudolfu Štefanu i Marinu Medaku, We Love Local uspješno je zaokružio 2019. godinu, ali već početkom 2020. dočekali su ih neki novi izazovi…
Kriza virusa Covid-19 zahvatila je sve koji žive u Hrvatskoj, sve ekonomske aktivnosti, svaki dio društva. U situaciji kada je mogućnost zaraze velika te je opravdano i apsolutno potrebno poštovati sve restriktivne mjere kretanja i susreta, traže se brza i učinkovita rješenja koja mogu pomoći stanovništvu Hrvatske. U sklopu We Love Locala odlučili su otići korak dalje i na konkretan način pomoći malim domaćim proizvođačima. Jer, upravo su oni jedna od najranjivijih skupina kojima je podrška danas najpotrebnija.
Tako je, uz tim partnera koji rade zajedno na pronalaženju samoodrživih rješenja, u roku od nekoliko dana podignuta platforma pod nazivom Welovelocal.hr u Hrvatskoj te DoPrinesi.si u Sloveniji, budući da je i u Sloveniji situacija slična kao i u Hrvatskoj.
PLATFORMA KOJA POVEZUJE HRVATSKU S HRVATSKOM ZEMLJOM
Platforma Welovelocal.hr koja povezuje Hrvatsku s hrvatskom zemljom i svima onima koji od zemlje žive, spremna je za početak rada. Vrijedni zaposlenici agencija Alert, Formitas grupa, Fabulatory, Creator, Tech Sumo te portala Journal.hr, rado su sudjelovali i doprinosili svojim znanjem i uloženim vremenom.
Web stranica Welovelocal.hr dodirna je točka za sve stanovnike Hrvatske. Ona povezuje sve one ljude koji mogu ponuditi svoje proizvode s ljudima kojima su ti proizvodi potrebni, kao i ljude koji mogu igrati ulogu posrednika između prvog i drugog i tako im pružiti svoju pomoć.
Ujedinili su se kako bi povezali sve kojima je trenutno potrebna pomoć oko proizvodnje, dostave i kupovanja prave hrane. Ovom platformom omogućeno je naručivanje dobre, svježe, domaće hrane. Tu su proizvodi hrvatskih poljoprivrednika, uzgajivača, proizvođača, poduzetnika i prerađivača. Cilj je da kupac od kuće može kupiti kvalitetne domaće proizvode i da mu se ti naručeni proizvodi dostave na kućni prag u najkraćem mogućem roku, kako bi zadržali svježinu i kvalitetu.
Ova web stranica otvorena je za prikupljanje prijava dobavljača proizvoda, kupaca kojima je potrebna pomoć i volontera koji su voljni pomoći. Nema, a neće ni biti članarina, provizija ni drugih dodatnih troškova koji bi povećali cijene dobavljača proizvoda. Dobavljači direktno prodaju krajnjem kupcu bez posrednika.
Vlasnica marketinške agencije Alert, Lana Bedeković Rosandić, izjavila je povodom predstavljanja We Love Local platforme: “Izuzetno mi je drago da smo su ovako kratkom roku uspjeli realizirati ovako zahtjevan projekt. Vjerujem da nas je zajednička motivacija tako brzo dovela do cilja. Cijeli tim naše agencije, zajedno s partnerima, radio je složno, pa čak i danonoćno, u aktualnim uvjetima koronavirusa i potresa, kako bi uspjeli što brže pokušati pridonijeti zajednici u ovim izazovnim trenucima.”