Zagrebačka Cesarčeva ulica dobila je dodatan sjaj, ljepotu i luksuz za žene u draguljarnici Malalan. Poznati talijanski brend neodoljivog nakita, Pasquale Bruni predstavio je dvije nove, jedinstvene kolekcije Ton Joli Femme i Je T’aime. Dizajnerici Eugenii Bruni, nadahnuće i inspiracija pri kreiranju nakita upravo je ženstvenost i prirodna ljepota za kojom svi žude. Svojim kreacijama postupa instinktivno s velikom dozom emocija koje bude osjećaje očaranosti i neodoljivosti. Upravo takav pristup ženama izaziva dojam čiste perfekcije, elegancije i gracioznosti.
Dizajnerici Eugenii Bruni, nadahnuće i inspiracija pri kreiranju nakita upravo je ženstvenost i prirodna ljepota za kojom svi žude.
TON JOLI FEMME
Ton Joli Femme je kolekcija u kojoj se kamenja ahat i sedef stapaju u cvijet od ružičastoga zlata, obavijen listom bijelih i champagne dijamanata. Svilenkasti sjaj bijelog ahata sljubljuje se s lunarnom iridiscencijom sedefa kao da želi stvoriti zaštitnu auru oko žene. U izradi se zadržavaju nježne fasete reza taglio Bon Ton, ekskluzivne kreacije Pasqualea Brunija.
BON TON JE T’AIME
Očaranost noćnim zvijezdama i ljepotama dnevnih cvjetova stvorena je Stelle in fiore, kolekcija inspirirana plesom listova koji poput zvijezda padalica putuju najljepšim noćima, osvjetljujući svojom toplinom prvo dnevno svjetlo u proljetnim vrtovima. Contrarié zvijezda u cvijetu stvara zagrljaje svjetla između cvijeća i zvijezda, svjetla koje obavija i slobodno prelijeće preko kože u obliku ogrlica, narukvica, prstenja i naušnica. Bijelo zlato isprepleće se s bijelim i crnim dijamantima poput ljubavnika u noći. Crveno zlato obasjano je bijelim i champagne dijamantima na senzualnom svjetlu zore.
PASQUALE BRUNI
Pasquale Bruni svoj brend osnovao je 1976. godine, a danas je to obiteljska tvrtka koju vode kćer Eugenia i sin Alessandro. Eugenia je kreativna direktorica naslijedivši umjetničku notu svoga oca, dok je Alessandro glavni direktor. Iako oboje imaju jasne uloge, zajedničkom suradnjom i razmjenjivanjem ideja pomažu jačanju identiteta tvrtke i pretvaraju ga u internacionalni brend.
Foto: John Pavlish