Ženski rokovnik, najprodavaniji planer u regiji, prvi koji je 2008. godine kreiran samo i isključivo za žene, s rubrikama kao što su „PMS kalendar“ ili shopping lista, s inspirirajućim citatima i šarenim, veselim naslovnicama, ove godine obilježava prvih 10 godina postojanja.
Protekle godine obilježile su mnoge suradnje, kao što su ona s modnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović i Severinom, suradnja s mladim kreativcima 2015. godine, a možda najposebnija je ona s udrugom Sve za nju kroz koju se tijekom cijele 2016. godine naglašavalo kako svaka žena prvenstveno mora voljeti sebe i voditi brigu o vlastitom zdravlju. Rokovnik za 2017. godinu kreirao je veliki ženski tim predvođen Frajlama i Ingrid Divković, koje su nas podsjećale kako „Žena ženi nije vuk!“.
Obilježavajući ovu lijepu obljetnicu, Ženski rokovnik za 2018. godinu predstavlja najljepšu i najvažniju suradnju do sada. Od prve godine svoga postojanja, prvi put ove godine, rokovnik nije kreiran i osmišljen od strane kreativnog tima. Naime, kreirale su ga sve njegove korisnice!
Više od 500 žena ispisalo je inspirativne poruke, riječi koje bi uputile svojim prijateljicama, a koje su potom ostisnute na stranice rokovnika.
5.000 korisnica glasalo je u anketi za najljepšu naslovnicu i prema njihovim glasovima, osmišljen je redizajn naslovnica proteklih godina. Upravo zato jer je dizajniran prema željama onih kojima je i namijenjen i svih onih kojima je dnevno planiranje nezamislivo bez ovog planera, ova suradnja je prema riječima osnivačice i vlasnice brenda, Dunje Tadić, najvažnija i najemotivnija do sada.
Inovativni tim Ženskog rokovnika ove godine donosi još jedan veliki novitet. Naime, bit će ovo prvi rokovnik u svijetu čija će naslovnica uz pomoć golivecarda “oživjeti” pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti.
Kako bi naslovnica oživjela potrebno je preuzeti besplatnu mobilnu aplikaciju golivecard putem Apple Storea ili Google Play Storea i pomoću aplikacije skenirati QR kod koji se nalazi na naslovnici, te potom skenirati naslovnicu koja će “oživjeti” s ekskluzivnim AR videom. Video će se mijenjati 2 puta mjesečno i korisnicama Ženskog rokovnika tijekom 2018. godine donositi i ekskluzivne promotivne poruke.
Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima, kao što su malo ogledalo, stranice za bojanje, gumice za olovku, kemijska olovka te niz rubrika koje olakšavaju svakodnevnu organizaciju. U potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen kao domaći brand, a uz hrvatsko, dostupan je i na tržištu Bosne i Hercegovine i Srbije.
Od 07. studenoga Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 90,00 HRK (plus troškovi poštarine) te na sajmu knjiga Interliber u Zagrebu od 07. do 12. studenoga. U svim dm- drogerie markt prodavaonicama biti će dostupan od 15. studenoga po cijeni od 99,00 HRK.
A sljedeći tjedan predstavit ćemo vam i promo video Ženskog rokovnika 2018. te organizirati nagradnu igru u kojoj ćemo nagraditi najsretniju čitateljicu njenim budućim omiljenim rokovnikom!
Foto i vizuali: Mario Poje i Selma Terlević, kreativna radionica „flatlab“