U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada se izgubi mobilnost na koju smo navikli. Koliko je problem gubitka mobilnosti izražen, najbolje govori statistika kako godišnje u Hrvatskoj preko 150.000 osiguranika nije mobilno zbog popravka štete na vozilu. Stoga je na tržištu dostupna usluga Drugi Auto, iznimno jednostavna za korištenje. U slučaju nastanka potrebe sve se rješava telefonskim pozivom na besplatni broj 0800 5009 kontaktnog centra Generali osiguranja i ORYX Asistencije, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju na kojoj se nalazite na području Hrvatske.
Uslugu Drugi Auto ORYX Asistencije moguće je aktivirati na svim prodajnim mjestima Generali osiguranja odabirom odgovarajućeg paketa iz ponude dopunskih osiguranja, prilikom sklapanja police obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo.
Usluga je namijenjena svima koji pretrpe prometnu nezgodu i podrazumijeva korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po ugovorenoj polici Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo i popravka oštećenog vozila u servisu. Razdoblje korištenja vozila ovisi o odabiru ugovaratelja osiguranja prilikom zaključenja police.
Prednost usluge je i ta što se može iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik.
Ponuda Generali dopunskih osiguranja za osobno vozilo
U slučaju raznih neprilika na putu, Generali osiguranje pripremilo je dopunske pakete koje je moguće ugovoriti prilikom sklapanja police Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo:
- Paket CARE uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta i osiguranje automobilske asistencije Mali paket.
- Paket CARE+ uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta, osiguranje automobilske asistencije Mali paket i uslugu Drugi Auto ORYX Asistencije: korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka vozila u servisu.
- Paket PROTEKT uključuje osiguranje Auto Bonus Protektor za zadržavanje stečenog bonusa na polici obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i pokriće troškova štete na stvarima uzrokovane motornim vozilom do iznosa osigurane svote 15.000 kn i osiguranje AO Plus.
- Paket SUPER CARE uključuje kombinaciju paketa CARE+ i PROTEKT.
O Generali osiguranju
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe, jedne od vodećih globalnih osigurateljnih grupacija koja je u 2016. zabilježila ukupni premijski prihod veći od 70 milijardi eura. S više od 74.000 zaposlenika i 55 milijuna klijenata u preko 60 zemalja, Grupa zauzima vodeću poziciju na tržištima zapadne Europe, te sve značajnije mjesto na tržištima središnje i istočne Europe i Azije. Grupa u središnjoj i istočnoj Europi posluje preko holiding kompanije Generali CEE Holding u 10 zemalja i jedan je od lidera u poslovima osiguranja u regiji. U 2017. Grupa je uvrštena na listu najodrživijih tvrtki u svijetu prema Corporate Knights renkingu.
Kada Vam vozilo zakaže, tu je nova usluga za korisnike Generali osiguranja
Drugi Auto ORYX Asistencije usluga je korištenja zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka oštećenog vozila u servisu.
Pod sloganom „Kad prvi zakaže“ usluga Drugi Auto ORYX Asistencije dostupna je u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik.