Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju IZIPIZI Studio kolekciju koja također slavi održivost i prirodu
Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim, kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.
Održivost prije svega
U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima, konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost. Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection. Ova kolekcija kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem. 20% su tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, # D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.
Zara Hrvatin – IZIPIZI ambasadorica
U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio IZIPIZI krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice Izipizi Studio Slim kolekcije pripala je influenserici Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života. I sama je krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom. Tako putem Instagram profila i Youtube kanala – Sun & Moon – Garden dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.
Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode. A posljednji IZIPIZI Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog i hvalevrijednog cilja. Njega si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda. Cilj je smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i promišljanjem o novim načinima trgovine.
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
O IZIPIZI
Francuski brend gotovih naočala za čitanje, sunčanih naočala i naočala za zaštitu od ekrana IZIPIZI osnovan je 2010. godine. Od samih početaka odlikuje se inovativnošću u kreiranju modela namijenjenih svim generacijama i u svakoj prilici.
IZIPIZI naočale dostupne su u Zagrebu (IZIPIZI Store-Dežmanova 5, Izipizi pop up Arena Centar, MSU shop – Avenija Dubrovnik 17, Planetopija – Ilica 68, Andrews Baby Company – Kaptol centar – Nova Ves 11, Male stvari – V.Richtera 4, Atelier Bebes – Jurišićeva 8, Choconilla’s – Radnička 20), Dubrovniku ( Orlando concept store – Shopping mall Mlini), Splitu (Galerija umjetnina – Kralja Tomislava 15,
Choconilla’s Split– Ulica slobode 37 (zgrada Sunčani sat), Rijeci (Optika M – Sokol Kula 4c), Puli ( Laar & Co. Concept Store – Verudela 15), Korčuli (Manina concept store), Rovinju (Eye Club – Grand Park Hotel, Amare – Pietro Ive 13, My little shop – Hotel Amarin), Braču (Brod od papira – Obala Bolskih pomoraca 10, Bol), Hvaru (Brod od papira – Riva 3, Stari Grad, Major – Jurja Matijevića 7), i na web shopu Lafaboo.
Foto: @zarahrvatin / @lukaradikovic