Već tradicionalno, kao uvod u novu modnu sezonu i prije početka jeseni poznati hrvatski brend donosi novu kolekciju pod imenom „NADA“. Ovu pret-a-porter kolekciju čini četrdeset odjevnih kombinacija koje su, kao i uvijek, kompletirane nakitom i modnim detaljima u total look.
Osim fotografija, koje je i za ovu kolekciju snimio sam dizajner Robert Sever – ova kampanja donosi i video kampanju autora Luke Lajića te audio vokalnu izvedbu pjesme “Nada” Gabi Novak. Ovaj bezvremenski hit za ovu je prigodu otpjevala vokalistica Vlatka Hlišć. Cijela priča zaokružena je ilustracijama mladog dizajnera Frana Perkova.
Suvremeni i pristupačni vizuali
Kampanja nove kolekcije vrlo je suvremenih i pristupačnih vizuala. Brand tako još jednom nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju.
Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena je za prve jesenske dane. Prije svega svakodnevne odjeće za posao, kao i ostale dnevne potrebe.
“Nastavljamo ideju suradnje s drugim kretivcima i hrvatskim brandovima. Stoga je ponovno selekcija torbi izrađenih makrame tehnikom rad branda “Knot why not”. Broševi i privjesci su ručno vezeni s motivima ženskih portreta. Za ovu su kolekciju stvoreni u suradnji s brandom “Šarena vrana”.
I ovu kampanju kao fotograf potpisuje sam dizajner Robert Sever. Make up potpisuje make up artistica Nika Žlof. Za produkciju snimanja zadužen je bio Slobodan Velicki. U ulozi zaštitnih lica nalaze Matja Čičak i Petra Mišić iz agencije Talia models. Cjelokupni styling kampanje zaokružen je obućom iz “Högl” asortimana.
Sve kreacije dostupne su u Robert Sever Showroomu Vlaška 78.