Diane Keaton – Instagram profil ikone stila

Ne može se poreći da je Diane Keaton jedna od najznačajnijih holivudskih modnih ikona, poznata po svom stilskom stilu nadahnutog muškom odjećom. Od 1970-ih, Keaton nosi različite varijante istih stilova, pokazujući nam sve što žene sigurno mogu. Odnedavno, ova glumačka zvijezda sve je odvažnija sa svojim izborima outfita. Opredjeljuje se za prevelike ili pretjerane siluete, pa čak i odbacujući svoje tipične crno-bijele kombinacije, zamjenjujući ih statement bojama.

U svijetu influencera i influencerica, filtera i krajnje uljepšane stvarnosti, Instagram profil Diane Keaton pravo je osvježenje!

Sve svoje modne eksperimente dokumentira na Instagramu, dijeleći fotografije “odijela dana” popraćene oduševljenim natpisima – uvijek napisane VELIKIM ŠTAMPANIM SLOVIMA. No, koliko zapravo poznajemo ovu ikonu stila i glumačku legendu?

Diane Hall

Diane Keaton rođena je 5. siječnja 1946. godine u Los Angelesu, Kalifornija, kao najstarije od četvero djece, kao Diane Hall. Američka je filmska glumica, redateljica i producentica. Karijeru je započela u kazalištu, a filmski debi ostvarila 1970. Njezina prva veća uloga bila je ona Kay Adams u kultnom Kumu 1972. godine. Ali filmovi koji su joj oblikovali karijeru su oni koje je snimila s redateljem Woodyjem Allenom. Njezin četvrti film snimljen s w. Allenom, Annie Hall iz 1977. godine, donio joj je i nagradu Oscar za najbolju glavnu glumicu.

Njezin otac, Jack Hall bio je inženjer, a majka, Dorothy Keaton, domaćica i fotografkinja amaterka. Otac je porijeklom iz irsko-američke katoličke obitelji, a majka iz metodističke. Dišne Keaton pod majčinim je utjecajem odgojena kao metodist. Želja za glumačkom karijerom javila se nakon što je vidjela majku kako osvaja dramsku nagradu “Gđa. Los Angeles” za domaćice. Keaton je tvrdila kako ju je teatralnost samog događaja inspirirala da postane kazališna glumica. Kao jednu od inspiracija, navela je i Katharine Hepburn, kojoj se divila zbog uloga snažnih i neovisnih žena. 1964. je maturirala u Santa Monica High School u Santa Ani, Kalifornija.

Nakon mature pohađala je Santa Ana College, a kasnije Orange Coast College kao studentica glume, ali je odustala nakon godinu dana kako bi se bavila zabavnom karijerom na Manhattanu. Nakon što se pridružila organizaciji Actor’s Equity, uzela je prezime Keaton, majčino djevojačko prezime, jer je tamo već bila registrirana jedna Diane Hall.

Ekscentričnošću do uloge

Keaton je glumu započela studirati u Neighborhood Playhouseu u New Yorku., prvo po Meisner tehnici, grupnoj glumačkoj tehnici koju je u dvadesetima popularizirao Sanford Meisner, njujorški redatelj glume. 1968. postala je zamjena u produkciji originalnog broadwayskog mjuzikla Kosa. Stekla je lošu reputaciju jer se nije htjela svući u dijelovima mjuzikla kada je cijela glumačka postava nastupala gola, iako je to ostavljeno na volju glumaca. Oni koji su nastupali goli dobili su dodatnih 50 dolara!

Nakon devetomjesečne produkcije Kose, prijavila se za ulogu u filmu “Zasviraj ponovno, Sam” Woodyja Allena. Nakon što je zbog visine umalo odbijena (visoka je 1,73 cm, 5 više od Allena), dobila je ulogu. Diane Keaton slavu je stekla ulogom Kay Adams, djevojke Michaela Corleonea (kojeg je glumio Al Pacino) u filmu Kum, Francisa Forda Coppole iz 1972. godine. Coppola je izjavio da je Keaton prvi put vidio u filmu “Ljubavnici i drugi stranci” te da ju je angažirao upravo zbog njene ekscentrične reputacije, želeći da je unese u ulogu. Ostali njeni filmovi sedamdesetih uključivali su mnogobrojne suradnje s Woodyjem Allenom.

Iako je u vrijeme kada su snimali filmove njihova veza već završila, glumila je mnoge ekscentrične likove u nekoliko Allenovi humorističnih i dramskih filmova. Neki od njih su Spavač, Ljubav i smrt, Interijeri, Manhattan i filmska verzija Zasviraj ponovno, Sam, koju je režirao Herbert Ross. Allen je u svojoj ranoj karijeri Diane Keaton nazvao svojom muzom. Godine 1977. Keaton je nastupila s Allenom u romantičnoj komediji Annie Hall, u kojoj je igrala jednu od svojih najslavnijih uloga. Taj je film napisao i režirao Woody Allen, njen tadašnji ljubavnik, a za film se vjeruje kako je prikaz njegove veze s Diane Keaton. Allen je djelomično lik Annie Hall temeljio na samoj Keaton.  “Annie” je njen nadimak, a “Hall” njezino originalno prezime.

Maniri i smisao za humor

Allen je u ulogu ubacio mnoge njene manire i njen smisao za humor, pogotovo na vlastiti račun. Keaton je rekla kako je Allen od lika stvorio njezinu “idealiziranu verziju”. Film je postigao veliki komercijalni i uspjeh kod kritičara te osvojio Oscar za najbolji film. A Dianina izvedba donijela joj je Oscar za najbolju glavnu glumicu.

Njena ekscentrična odjeća u tom filmu, a koja je sastojala većinom od starinske muške odjeće, uključujući kravate, veste, vrećaste hlače i šešire s obodom, učinila ju je modnom ikonom kasnih sedamdesetih. Većina odjeće koja se može vidjeti u filmu njezina je privatna odjeća. Naime, Diane je bila poznata po svojem nestašnom načinu odijevanja i prije Annie Hall, iako su na kostimima u filmu radili Ruth Morley i Ralph Lauren. Ubrzo nakon početka prikazivanja filma, među ženama su postala popularna ženska odijela. Svoju je pojavu iz tog filma reprizirala i na dodjeli Oscara 2003. na koju je došla u muškom smokingu i polucilindru.

Ljubav prema fotografiji

Diane Keaton uspjeh je postigla i s fotografijom. Kao i liku u Annie Hall, fotografiranje je bilo njen dugogodišnji hobi, zanimanje koje je kao tinejdžerica naslijedila od majke. Putujući krajem sedamdesetih počela je svoju razbibrigu uzimati ozbiljnije. Reservations, njezina kolekcija fotografija hotelskih interijera, objavljena je 1980. kao knjiga fotografija.

Nakon filma Manhattan iz 1979., Diana Keaton i Woody Allen odlučili su okončati svoj dugogodišnji poslovni odnos i to je bila njihova zadnja velika suradnja, sve do 1993.

Diane se 1978. upustila u vezu s Warrenom Beattyjem, a dvije godine kasnije  on ju je angažirao za ulogu u filmu Crveni. Keaton je 1987. režirala i montirala svoj prvi film, dokumentarac nazvan Raj čija je tema mogućnost života poslije smrti, a koji je podijelio kritičare. Sljedeće četiri godine režirala je glazbene spotove za pjevače kao što je Belinda Carlisle, dva televizijska filma s Patriciom Arquette i epizode serije China Beach i Twin Peaks.

Probuđena karijera

U devedesetima se počela pojavljivati u ulogama zrelijih žena, često igrajući žensku glavu obitelji iz srednje klase. Desetljeće je započela s The Lemon Sisters, slabo ocijenjenom humornom dramom u kojoj je nastupila i koju je producirala. 1991. nastupila je sa Steveom Martinom u obiteljskoj komediji Mladenkin otac. Tu ulogu umalo nije ni dobila, jer je komercijalni podbačaj filma Dobra majka doveo do zategnutih odnosa između nje i studija Walt Disney Pictures, koji je financirao oba filma.

Nevjestin otac je bio njezin prvi veliki hit nakon četiri godine komercijalnih razočaranja. Keaton je tu ulogu reprizirala u nastavku, kao žena koja ostaje trudna u srednjim godinama, u isto vrijeme kad i njezina kćer. U recenziji filma u San Francisco Examineru ponovno su je usporedili s Katharine Hepburn. Keaton je 1990. u Kumu III reprizirala ulogu Kay Adams. Smješten 21 godinu nakon događaja iz drugog nastavka, film je prikazivao Keaton kao otuđenu bivšu ženu Michaela Corleonea. Kritike filma i Keaton ponovno su bile usmjerene na njezinu nevažnost u filmu.

No, najuspješniji film devedesetih bio je Klub prvih supruga. Nastupila je s Goldie Hawn i Bette Midler kao trio “prvih žena”: srednjovječne žene koje su se razvele od svojih muževa jer su oni potražili mlađe žene. Keaton je izjavila da joj je snimanje ovog filma “spasilo život”. Film je postigao veliki uspjeh zaradivši 105 milijuna dolara u sjevernoameričkim kinima te postao kultni među srednjovječnim ženama.

Godine 1996. u filmu “Marvinova soba” pojavila se kao žena oboljela od leukemije. Bila je to adaptacija drame Scotta McPhersona. Meryl Streep je glumila njenu otuđenu sestru. Keaton je za taj film zaradila svoju treću nominaciju za Oscara. Iako hvaljen od kritike, film nije objavljen u velikom broju kina, što je Keaton koštalo Oscara. Izjavila je kako je najveći izazov za ulogu bio shvaćanje mentaliteta osobe koja se suočava sa smrtnom bolešću. Keatonin prvi film 2000. bio je Taj vražji telefon s Meg Ryan i Lisom Kudrow. Film je bio drama o tri sestre koje se nose sa senilnošću i iznenadnom smrti njihova starog oca.

Keaton & Nicholson

Keatonin prvi veći hit nakon 1996. došao je s filmom Nancy Meyers iz 2003., Ljubav nema pravila, s Jackom Nicholsonom. Nicholson (66) i Keaton (57) činili su se kao hrabar izbor za glavne uloge u romantičnoj komediji. 20th Century Fox, studio koji je trebao distribuirati film, navodno ga je odbio producirati bojeći se da su glavni glumci prestari da bi bili isplativi. No, film je ostvario veliki komercijalni uspjeh, zaradivši 125 milijuna dolara samo u Sjevernoj Americi. Sljedeće godine, Keaton je za ulogu četvrti put nominirana za Oscara.


Nova ljubav – Instagram

Izvan filmske industrije, nastavila je svoju fotografsku karijeru. Objavila je nekoliko serija fotografija, a radila je i kao urednica na kolekciji starinskih fotografija. U posljednje vrijeme ova ikona stila i estetike okupira publiku i na društvenim mrežama tj. Instagramu. Njezine fotografije odjevnih kombinacija popraćene oštroumnim dosjetkama i ciničnim komentarima ističu se u moru identičnih Insta-fashionistica. I u svijetu influencera i influencerica, filtera i krajnje uljepšane stvarnosti, njezin Instagram profil pravo je osvježenje!

Iris Apfel, modna ikona poručuje: Starenje nije za slabiće!

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.

WordPress Ads