Avangardne modne bajke u crnoj boji zaštitni su znak Charlie designa. A predstavljanje kolekcije u samo jednoj (ne)boji nije nimalo lak zadatak.
Kod Loredane Bahorić crna je boja duboko prisutna u DNK brenda. Za Charlie design to je nešto potpuno prirodno. Prisutnost samo crne boje koja nosi cijelu priču, toliko je snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo ispunjeni bojom.
Kolekcija je esencijalna i progresivna. Minimalistička, a pritom puna tihe strasti.
Kolekcija je esencijalna i progresivna. Minimalistička, a pritom puna tihe strasti. Dinamika je dobivena kontrastnim teksturama, našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, a krzno služi kao okvir osobnosti. Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno, utjelovila je mlada Petra iz agencije Relatum.
Sinergiju između Lori i Charlie designa s Mare Milin ne treba posebno naglašavati. Njihova suradnja počela je davne 2007, a ovo je 14. kampanja koju rade zajedno. Jedni od najdojmljivih vizuala, vezanih za hrvatsku modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. Sama kampanja snimana je istoga dana kao i kampanja za Spirit by T.B. Tomislava Bahorića. Tako su u jednom momentu ovo dvoje modnih umjetnika, majka i sin, preklopili modele i tako su dobiveni sjajni, potpuno neočekivani vizuali.
Cijelu ovu modnu priču čini savršeno i pomno odabrana ekipa stručnjaka:
Photo_ Mare Milin
Asist Photo _ Milan Krkač
Make Up Artist _ Simona Antonović
Hair _ Salon Saša
Model _ Petra.U _ Relatum
Video _ Suzana Arslani
Asistent _ Ana Šunjić
Cipele _ Moda Ivana