Weekend Media Festival: Kako zadovoljiti čitatelje portala?

Tiskani mediji nekada su na svojim internetskim portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme. Imaju i  originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije.

Digitalni mediji, kao sredstvo informiranja i edukacije, počeli su pažljivo balansirati produkciju vlastitog sadržaja poput analiza i kolumni te brzih vijesti koje čitatelji očekuju na portalu. No, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaknuti kvalitetne teme i podići njihovu čitanost. A, s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“, predstavnici ključnih medija govorit će o specifičnostima proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu. 

Veća produkcija sadržaja

Više nije isto niti uređivanje naslovnica internetskih portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na naslovnici svaki put kad posjeti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno.

Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na internetskim portalima. U posljednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mjesečnoj razini.

Predstavnici ključnih medija

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“ Weekend Media Festival okupit će predstavnike ključnih medija. Oni će nam pojasniti koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna. Mjesto održavanja je, kao i uvijek, u bivšoj tvornici duhana u Rovinju. Partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes.Najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć.

 

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.

WordPress Ads