Zeleni čips od kelja

Hrskavi zeleni čips od kelja zdrava je grickalica za velike i male koja se brzo i jednostavno priprema. Izvrsna je zamjena za nezdrave grickalice koje su prepune soli i aditiva.

Čips od kelja obiluje zdravim sastojcima: vlaknima, antioksidansima, omega-3 masnim kiselinama i hranjivim tvarima, a bit će gotov za samo desetak minuta.


Čips od kelja

Sastojci:

  • ½ glavice kelja (10-ak listova)
  • 2 jušne žlice maslinovog ulja
  • himalajska sol, papar (po želji)

Priprema:

Odvojite listove kelja, operite i dobro osušite.

Izrežite na manje komadiće, dodaje maslinovo ulje, sol i papar te dobro promiješajte da se svi sastojci upiju.

Na podložak za pečenje stavite masni papir i na njega posložite listiće kelja.

Zagrijte pećnicu na 175 °C, stavite podloške u pećnicu.

Pecite 10-12 minuta, ali ostavite blago otvorena vrata. Kelj se treba isušivati, a ne prepeći.

Hrskavi kelj izvadite iz pećnice i ostavite da se ohladi.

Poslužite uz jogurt ili grickajte bez umaka, uživajući u originalnom okusu.

Ovaj recept je izvrstan za trudnice i djecu te za one koji vole prirodne okuse.


Volite li snažniji okus, u smjesu maslinovog ulja i soli, prije pečenja, možete dodati i sljedeće sastojke te uživati u bogatijoj aromi:

  • 2 jušne žlice svježe iscijeđenog limunovog soka ili jabučnog octa
  • 2 jušne žlice mljevenih badema
  • 2 jušne žlice sezamovih ili suncokretovih sjemenki
  • prstohvat mljevenih čili papričica
  • češnjak (količina po želji)
  • druge začine po želji

Grickamo istarski čips od pancete

Dobrobiti zelenog lisnatog povrća i kako ga pripremiti

Zdrave grickalice za svaku priliku

To nisam ja – to je moja Štitnjača!

Štitnjača.hr
Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.