Palenta na više načina by Zdravi i fit

Ako ste ljubitelj palente baš kao i mi, onda će vam se ovi receptići jako svidjeti. Ljeti je često spremamo jer se može kombinirati sa raznim prilozima, možemo je jesti hladu, kuhanu ili pečenu, a najviše volimo kada je oplemenimo dodatnim začinima, sirevim i sl.

Zavirili smo opet na Instagram profil naše Tine Gazin i pronašli sjajne ideje za brzi ljetni ručak ili snack, koji možete sljubiti na nekim fini osvježevajućim ljetnim napitkom, ili čašom finog i dobro ohlađenog vina. U svakom slučaju uživajte u grickanju!

View this post on Instagram

A kako je ovo finooo 👌👌 Recept: Skuhati puru/palentu , i dodati u nju začinskog mediteranskog bilja ja ga imam u vrtu pa sam stavila ružmarin, kadulju,timjan i origano. (Možete staviti kupljeno suseno ). Dodati soli i maslinovog ulja. Staviti da se ohladi i izrezati na kocke. Ispeci na roštilju par minuta sa svake strane ili na Grill tavi. Servirati sa mozzarella sirom i pomama/rajčicama. Crnim maslinama. Začiniti maslinovim uljem krupnom soli i paprom. Podloga je od rikole. Dobar tek! #foodphoto #summerfood #healthymom #helthyfood #zdraviifitreceptibytina #fitnessfood #palenta #mozzarella #veggetarian #lightlunch #grilled #foodporn #foodphotography #foodie

A post shared by Zdravi I Fit – Recepti By Tina (@zdravi_i_fit_recepti_by_tina) on

PALENTA U POVRTNOM OKRUŽENJU

Sastojci:

Palenta

Mozzarella ili skuta

Rajčice

Masline

Rikola

Priprema:

Skuhati puru/palentu i dodati u nju začinskog mediteranskog bilja. Ja ga imam u vrtu pa sam stavila ružmarin, kadulju, timjan i origano, a možete staviti kupljeno sušeno mediteransko bilje. Dodati soli i maslinovog ulja.

Staviti da se ohladi i izrezati na kocke. Ispeći na roštilju par minuta sa svake strane ili na Grill tavi. Servirati na podlozi od rikole sa mozzarella sirom i pomama/rajčicama. Crnim maslinama. Začiniti maslinovim uljem krupnom soli i paprom.

 PALENTA ZA PRSTE POLIZAT

Podloga je salsa od poma (rajčica).

Palenta:

Palenta je aromatizirana sa ružmarinom i na kraju kuhanja sam dodala maslinovo ulje i parmezan. Kad se palenta ohladila narezala sam je na kocke i popekla na Grill tavi.

Tikvice:

Tikvice sam popekla na Grill tavi i u njih zarolala feta sir. Sve sam posula poprženim pinjolima.

View this post on Instagram

Sigurno ste već primjetili da volim puru/palentu. Već sam radila krekere sa njom al evo jedna nova kombinacija. Potrebno vam je: 2 šalice pure/ instant ( šalica od 200 ml), Cca 100 g grana padano sira, možete koristiti i parmezan iz kesice, žličica sušenog origana, žličica sušenog bosiljka, žličica ružmarina, malo chilia u praha, i malo češnjaka u prahu, žličica soli i malo papra. 3 žlice maslinovog ulja. 3-4 žlice mix sjemenki. 1 žličica krupne soli. Recept: Ovo sam radila duplu dozu, tako da slobodno možete smanjiti sastojke na pola, ako želite jednu tepsiju krekera. Staviti 1 litru vode da uzavrije i u nju odmah staviti sve začine i maslinovo ulje. Kad uzavrije dodati puru i miješati par minuta dok se ne skuha. U nju dodati ribani sir. Polovicu smjese izliti na masni papir i preklopiti sa drugim masnim papirom i izvaljati valjkom debljine cca 2-3 milimetra. Polagano dignuti gornji papir. Posuti mix sjemenkama i po želji još malo parmezana i malo krupne soli. Zatim malo poprskati maslinovim uljem. Izrezati nožem na kockice. Peci u pećnici na 200 stupnjeva cca 20-25 min. Slobodno mogu biti malo jače pečeni. Servirala sam ih uz domaći quacamole😍. Dobar tek! #krekeri #glutenfree #healthyfood #easyrecepies #zdravahrana #zdravifitreceptibytina #quacamole #avokado #pura #palenta #fitnessfood #instafood #foodporn #foodphotography #makeitdifferent #tabledecor #foodinfluencer #summertime #mediterraneanfood

A post shared by Zdravi I Fit – Recepti By Tina (@zdravi_i_fit_recepti_by_tina) on

KREKERI OD PALENTE

Sastojci:

2 šalice pure/ instant (šalica od 200 ml),
Cca 100 g grana padano sira (možete koristiti i parmezan iz kesice)
žličica sušenog origana,
žličica sušenog bosiljka,
žličica ružmarina,
malo chilia u praha,
i malo češnjaka u prahu,
žličica soli i malo papra.
3 žlice maslinovog ulja.
3-4 žlice mix sjemenki.
1 žličica krupne soli.

Priprema:

Ovo sam radila duplu dozu, tako da slobodno možete smanjiti sastojke na pola ako želite manje krekera.

Staviti 1 litru vode da zavrije i u nju odmah staviti sve začine i maslinovo ulje. Kad zavrije dodati puru/palentu i miješati par minuta dok se ne skuha. U nju dodati ribani sir.

Polovicu smjese izliti na masni papir i preklopiti sa drugim masnim papirom i izvaljati valjkom debljine cca 2-3 milimetra. Polagano dignuti gornji papir. Posuti mix sjemenkama i po želji još malo parmezana i malo krupne soli. Zatim malo poprskati maslinovim uljem.
Izrezati nožem na kockice.

Peći u pećnici na 200 stupnjeva cca 20-25 min. Slobodno mogu biti malo jače pečeni.
Servirala sam ih uz domaći quacamole. Dobar tek!

 

Štitnjača.hr
Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.