Najvažniji zadatak – podići imunitet prirodnim putem

Koronavirus već je danima udarna vijest u medijima. Ovo zarazno respiratorno oboljenje, koje se proširilo iz Kine, uzrokuje umor, groznicu, kašalj, teškoće s disanjem, bolove u mišićima, glavobolju…   Baš kao što je to slučaj i s gripom i ovaj virus širi se kapljičnim putem, pa ga tako možete „zaraditi“ boraveći u prostoriji u kojoj zaražena osoba kiše ili kašlje.

Gripa se ponekad manifestira blažim simptomima, no u nekim slučajevima moguće su i ozbiljnije komplikacije, čak i smrt. Teški simptomi uglavnom pogađaju osobe jako oslabljena imuniteta i stariju populaciju, kao i one koji već imaju neko srčano ili plućno oboljenje.


Snažan imunitet – prva linija obrane

Ne zaboravite da je vaše najmoćnije oružje protiv bolesti – snažan imunitet! Umjesto da paničarite pod pritiskom medija, najbolje što možete učiniti jest da već danas uvedete neke važne promjene kako biste ojačali svoj imunitet:

  • pripazite na prehranu,
  • pijte čajeve bogate antioksidansima (zeleni čaj, čaj od đumbira i kurkume…),
  • priuštite si dovoljno sati sna,
  • što češće boravite na svježem zraku,
  • bavite se tjelesnom aktivnošću na otvorenom, čak i zimi!

Sve to dokazano snaži vaš imunitet. Statistika potvrđuje da se češće razbolijevaju osobe koje su stalno u zatvorenom i malo se kreću.

Evo kojih je 7 najboljih načina da smanjite rizik od bolesti i podignete obrambene snage organizma na maksimum pripravnosti.


7 najboljih načina zaštite 

1. Pazite na osobnu higijenu

  • više puta dnevno perite ruke sapunom – najmanje 20 sekundi kako biste uklonili viruse
  • neopranim rukama nemojte dodirivati lice
  • izbjegavajte kontakt s bilo kojom zaraženom osobom
  • izbjegavajte zagušljive prostorije i mjesta s puno ljudi

Što se tiče maske, nju biste trebali nositi samo ako ste zaraženi koronavirusom ili nekim drugim virusnim oboljenjem respiratornog sustava ili tamo gdje je to propisano.

2. Povećajte unos vitamina C i D

Ne postoje važniji vitamini za obranu od bolesti od vitamina C i D. Vitamin C snaži imunitet i potiče djelovanje bijelih krvnih stanica. Studije su pokazale da se dodatnim unosom vitamina C također skraćuje trajanje gripe ili prehlade.

Konzumirajte što više voća i povrća bogatog ovim vitaminom. Također, možete preventivno uzimati oko 1000 mg vitamina C u obliku dodatka prehrani, a osjetite li prve simptome bolesti, povećajte dozu na 4000 mg.

Drugi važan antioksidans kojeg uvelike nedostaje u organizmu modernog čovjeka, koji uglavnom boravi u zatvorenom, jest – vitamin D. Stoga, što više vremena provodite na suncu jer se vitamin D stvara u tijelu upravo zahvaljujući izlaganju kože sunčevim zrakama (zato se i naziva „Sunčev vitamin“).

Ovaj važan antioksidans možete unositi i u obliku dodatka prehrani.


3. Ne zaboravite na probiotike i prebiotike

Sjetite se da je naša crijevna mikroflora odgovorna za više od 80% našeg imuniteta. To znači da obrana od virusa započinje u – crijevima! Nahranite svoje dobre bakterije i povećajte njihov broj kako biste bili otporni na viruse, bakterije i druge nepoželjne nametnike.

Želite li povećati unos probiotika, u prehranu uvrstite kiseli kupus koji ujedno obiluje i vitaminom C. Konzumirajte i druge fermentirane namirnice poput jogurta, kefira, misa, tempeha… Pripazite i na unos prebiotika – namirnica koje hrane vaše dobre bakterije. Među takve namirnice spadaju češnjak, luk, poriluk, šparoge, cikorija, banane…

Sirovi češnjak je odličan ne samo kao hrana vašim dobrim bakterijama, on sadrži i sumporni spoj alicin, koji ima snažna antivirusna i antibakterijska svojstva. Osim probiotika i prebiotika, konzumirajte svježu, sezonsku, organsku hranu, voće, korjenasto i zeleno lisnato povrće jer sve ove namirnice dodatno jačaju vaš imunitet.

4. Isprobajte Šumske kapi

Osnažite svoj imunitet primjenom Šumskih kapi. U ovom potpuno prirodnom preparatu objedinjena je snaga triju fantastičnih šumskih biljaka i gljive bukovače. Kopriva, neven i klek poznate su ljekovite biljke, a nutritivne i ljekovite vrijednosti jestivih gljiva, pa tako i bukovače, u Kini i Japanu cijenjene od davnina. Kombinirajući ih u posebnom omjeru, fitoterapeut Dragan Stamenković stvorio je kapi koje vraćaju ravnotežu zdravlja i jačaju obrambeni sustav organizma.

Ove kapi sadrže sastojke potrebne za optimalan rad vašeg imuniteta. Radi prevencije dnevno uzimajte po 1 žličicu od 5 ml pomiješanu s malo vode.


5. Osnažite imunitet pčelinjim propolisom i đumbirom

Propolis je odlična prva linija obrane od gripe i prehlade. Ovaj moćni pčelinji proizvod ima antimikrobna svojstva, povećava broj imunosnih stanica i potiče njihovu aktivnost u obrani od virusa. Čak i ako već imate prehladu ili gripu, uzimajte propolis jer će vam taj prirodni proizvod pomoći u ublažavanju bolova, smanjit će glavobolju te ublažiti kašalj i kihanje.

Izvrstan pomoćnik u jačanju imuniteta je i đumbir. Ako već niste uveli tu praksu, što prije počnite piti superzdravi čaj od đumbira, limuna i meda!

6. Protiv gripe birajte ulje crnog kima

Ulje crnog kima, koje se dobiva od biljke Nigella sativa, slovi kao panaceja – lijek za sve. Izvrsno djeluje na imunitet, potiče rad stanica-ubojica i štiti organizam od gripe i prehlade. Osim kod respiratornih tegoba, ulje crnog kima pomoći će vam i kod drugih poteškoća, od kožnih oboljenja, preko probavnih problema i alergija, pa sve do dijabetesa!


7. Pobijedite virus prehlade i gripe uz pomoć ekstrakta sjemenki grejpa

Citrofit, ekstrakt sjemenki grejpa, odličan je izbor za prevenciju prehlade i gripe! Ovaj prirodni antibiotik učinkovito se bori protiv virusa, bakterija i gljivica. Osim što obiluje vitaminom C, sadrži i druge važne vitamine i minerale te moćne polifenolne sastojke. Želite li dodatno osnažiti imunitet, 3 puta dnevno nakon obroka uzimajte po 30 kapi Citrofita razrijeđenog vodom.

Imunitet je ključ zdravlja

Namirnice za jačanje imuniteta i pripremu ukusnih obroka

Cink jača imunitet i sprječava prehladu

Koenzim Q10 – jača imunitet i poboljšava plodnost

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.