Samomasaža – opuštanje kod kuće

Samomasaža će vas opustiti potaknuti cirkulaciju i ublažiti bol. Može se definirati i kao osobna  metoda opće stimulacije organizma. Vi ste autor vlastitog zdravlja izmjenjući određene tenzije, stimulirajući dobro funkcijoniranje unutrašnjuh organa i liječeći određene smetnje.

Obzirom da nismo u mogućnosti otići na masažu dijelim vam par savjeta kao sami sebi možete olakšati samomasažom. Prije nego počnete sa masažom opustite se i odjenite ugodnu odjeću koja ne ograničava pokrete. Ispružite se, legnite na leđa i opustite se tako par minuta. Kada ste se opustili i umirili sjednite kao „indijanac“.

Zatiljak, vrat i ramena

1. Kružite cijelom glavom počevši s jedne strane, a potom sa druge strane. Nastavite pokret izuzetno polako i usredotočite se na disanje. Ponovite vježbu tri puta polazeći od desne strane pa tri puta s lijeve.

2. Gurnite glavu unatrag. Važno je da pokret bude blag i da ne uzrokuje bol. Zatim savijte glavu prema naprijed tako da bradom pritiščete prema prsnoj kosti.

3. Lagano okrećite glavu u desno, a potom u lijevo. Rukom uhvatite mišiće zatiljka i pomičite glavu nekoliko puta izvodeći male pokrete kao kad kimate da i ne. Ocrtavajte licem male krugove.

Pritisnite i masirajte bazu lubanje, točku u kojoj počinju kralješci. Kažiprstom i palcem uhvatite trapez i vucite ga prema naprijed.

Leđa i bedra

Leđa i bedra su dijelovi koje teško možemo sami masirati. No postoje vježbe ljujanja koje možete izvoditi tako da se samomasirate i opuštate.

1. Lezite na leđa i savijte noge na trbuh. Nakon što ste stisnuli koljena rukama, ljuljajte se s jedne strane na drugu.

2. Izvedite pokret sličan pokret u prethodnoj vježbi ljuljajući se prema natrag kao da se želite prevrnuti u zraku. Ovaj tip vježbe dobar je i za sve unutrašnje organe.

3. Podignite se u sjedeći položaj. Položite dlanove na leđa u visini bubrega, jedan iznad drugog ili jedan pored drugog utiskujući energično trljajte.

Dok izvodite ove vježbe probajte biti maksimalno opušteni, pustite si relaksirajuću muziku i uživajte. To nam svima sada najviše treba.

Autorica: Ivana Fabjan Šariri, kozmetičarka

Samomasaža lica – odlična za pomlađivanje i ublažavanje bora

Anticelulitna masaža – ljekovita, ugodna i jednostavno neodoljiva 

 

Štitnjača.hr

O životu sa štitnjačom. O životu bez štitnjače. O šarenim i sivim danima. I svemu između toga.