Nova linija: Design by Keune – “For those with character”

Keune u povodu svog jubilarnog, stotog rođendana, uvodi promjene, pa je tako na tržište lansirao potpuno novu liniju proizvoda za njegu i stiliziranje kose. Nova linija sastoji se od šampona i regeneratora za zaštitu boje, za zaglađivanje i njegu s keratinom, Repair za dubinsko obnavljanje, Silver Reflex za neutralizaciju žutih tonova kod plave kose, Daily Use s laganom formulom za svakodnevnu njegu te formulama za styling i zaglađivanje. U njihovu kvalitetu uvjerili su se i poznati hrvatski influenceri Zara Hrvatin, Mia Matić, Vlaho Arbulić i Marko Medić. Svi su oni pokazali kako hrabro i samouvjereno nositi dobru kosu u svim svakodnevnim situacijama.


Design
by Keune – For those with character

Snaga lijepe i njegovane kose nemjerljiva je. Odraz je karaktera i produžetak naše karizme. Dobra kosa ostavit će dobar prvi dojam, a za njega znamo da je najvažniji. Upravo zato Keune je toliko dugo omiljeni brend za kosu koji se osim kvalitete može pohvaliti održivim pristupom poslovanju i proizvodima koji su svi 100% cruelty free. U sto godina svog rada, Keune je postao sinonim za savršene proizvode za njegu lijepe, zdrave i njegovane kose.

Zbog svojih prirodnih njegujućih sastojaka i formula koje obnavljaju oštećenu kosu, postao je vodeći izbor među frizerskim profesionalcima širom svijeta. Tu su kvalitetu prepoznali i Vlaho Arbulić, Zara Hrvatin, Mia Matić i Marko Medić ambasadori kampanje. A njima je upravo Keune itekako važan u profesionalnom radu.


Osim proizvoda za njegu, oduševila me i
Design by Keune linija za styling. Uz nju moja kosa svakodnevno izgleda besprijekorno s minimalno truda. Blagi šampon za svakodnevno pranje također će se naći u redovitoj upotrebi u mojoj kupaonici.” – izjavio je Vlaho Arbulić.


Kosu često šišam, ali i
bojam tako da čak i kada je kratka izrazito pazim kakve proizvode koristim kako bi ona i dalje rasla snažno, jako i zdravo. Design by Keune linija dizajnirana je posebno tako da svakodnevno pranje i briga o kosi uvijek istaknu taj predznak osobnog stila.” – kaže Marko Medić.

Na cijeloj kampanji radio je sjajan tim komunikacijske agencije ALERT s kreativnim direktorom  kampanje Nenadom Devićem uz suradnike:

Režija i fotografija: Saša Hess

Make up: Saša Joković

Styling kose: Mijo Majhen

Styling: Saša Trbović

Produkcija: Kabinet


Design
by Keune jedina je Keune linija za njegu i stiliziranje kose koju možete potražiti na policama DM-a, Müllera i BIPA-e. Sve profesionalne Keune proizvode za bojanje, njegu i styling kose koje obožavaju profesionalci diljem svijeta, od sada možete potražiti samo u Keune frizerskim salonima, Keune webshopu ili u Hair Point-u uz savjet profesionalaca.

WordPress Ads